lördag 1 augusti 2009

19 bast!!!!!


GRATTIS TILL MIG!!!!



7 kommentarer:

Malin N sa...

GRATTIIISS ELIIIIIN

Marica sa...

Grattis!
1499:- kostade dom.
Kom in såg dom, tog dom, prövade och betalade. 7min tog de:P

jessica sa...

grattis elin :)
hur mycket vill du köpa skjortan för? jessica

jessica sa...

det låter som ett mycket rimligt pris, ska kolla upp vad den kostade då jag köpte den :)
om du vill köpa den så ska jag försöka fixa så att ingen vinner auktionen :) jessica

jessica sa...

elin, tänkte bara på en sak... är det du som har budad på skjortan eller är det någon annan? :) / jessica

jessica sa...

okej men vi gör så här, du får köpa skjortan för 200kr sen så skiter vi i auktionen så även om det blir mer än 200kr så betalar du bara det :) jag kan fixa så att någon av mina kompisar budar och vinner den, så får du köpa den nu ifall du vill. låter det okej? :)

jessica sa...

joo jag jobbar till 19.00 imorgon,men vi gör så här jag tar med skjortan imorgon sen ser jag om du kommer in :)