tisdag 18 augusti 2009

just breathe

Nu känns det lite bättre. Tänk vad lagsport kan förändra saker och ting i mitt liv. Tidigare idag så funderade jag ifall jag gjort rätt som satsat på innebandyn och jag kommer säkert tvivla igen eftersom jag är en människa som tvivlar alldeles för mycket, can't change that. Nu vet jag att jag har gjort rätt, jag klarar mig helt enkelt inte utan innebandyn, inte än! Självklart kommer den dagen man måste släppa taget för att hinna med allt man vill göra innan det är försent. Jag är en sån människa som vill hinna med massvis med olika saker som att resa, spela innebandy tills jag är 85, skaffa barn vid 25 års åldern & sen när man nått 50 sträcket ska man få känslan att man inte kunde göra den minsta lilla sak bättre. Jag undrar egentligen om det går?

Nu ska jag sluta fundera och istället sluta ögonen ihop om att morgondagen ska vara mer händelserik än denna. Troligtvis blir det att tvätta mängder med tvätt och sen försöka lägga fram så gott det går det som ska med till götet för som sagt det närmar sig med stormsteg, på torsdag far vi och det är två fjuttiga dagar kvar. ME LOVE IT! världens sjukaste resa är på ingång.
aja nu ska jag sluta kackla. BYE

Inga kommentarer: