torsdag 6 augusti 2009

sjuuuukling

Jag trodde verkligen att jag skulle kunna jobba idag, men icket. Tanken på att vara själv och jobba samtidigt som man är febrig och har en hals som är ondast i hela världen precis idag, skulle verkligen inte fungera. Tanken är att jag ska vara frisk imorgon för då väntar jobb 05.00 -14.00 och dessutom lagfest. Vi får väl se hur det blir med alkoholen... kanske till och med är nykter. Det är just nu det vettigaste iallafall, inte för att jag vill vara nykter men om jag någonsin ska bli frisk så är det nog det enda vettiga, men vi får väl se hur det känns imorgon.

Nu ska jag nog göra lite lunch och därefter ta en välförtjänt dusch efter att ha legat och svettas HELA natten (ett fint tecken på att febern är påväg ner iallafall). Dessutom ska jag ladda med tusen koppar te och massa avsnitt av lipstick jungle.

1 kommentar:

jessica sa...

mendu elin hur ska vi göra då?
ska vi träffas på stan och så får du skjortan eller kanske du kan komma in på jack&jones och ta den eller nått? :)
jag jobbar där lör,sön & mån sen är jag ledig :)
/jessica