måndag 3 augusti 2009

jobb jobb jobb & åter igen .. jobb


De senaste dagarna har tiden verkligen inte räckt till åt allt. Massor utav saker som jag i själva verket ville prioritera såsom träna, slappa, se massa serier osv blev bortplockade pga jobb. Jag har jobbat 09.00 -17.30 på bodaborg sen i torsdags, men jag klagar verkligen inte för ni anar inte hur mycket jag kommer att uppskatta det när löning kommer och göteborg city bara är en 4 min bussresa bort och man skymtar Liseberg i ögonvrån! Jag längtar så sjukligt mycket.
Det som har hunnit hända sen sist är att jag blivit ett år äldre, jag har haft min livs första fest på hemmaplan som resulterade till en sjukt jävla wild and crazy night och dagen efter mådde man som man helt klart förtjänade, jag har blivit bjuden på oxfile och bakad potatis på calles av världens sötaste personer i form av Adam och Malin, även en sång av livebandet i form av Micke Åberg och Claes Kågström även Nicke Lundberg på ett hörn, lagomt pinsamt. Dessutom har jag aldrig varit så spyless på min egen röst som jag är nu tackvare alla informationer om bodaborg man håller per dag osv.

Det som komma skall är ännu mer jobb, lagfest, kanske playan ifall vädret tillåter, massa träning i form av cooper och plågerier i backe osv. Dagligen så taggas det till Göteborg och Stockholm så det behöver jag egentligen inte nämna men gör det ifall någon som läser har glömt ;)
Nu ska jag se tusen (minst) avsnitt av Lipstick Jungle som förövrigt är världens bästa serie för tillfället! HADE







älskade ängel!


Inga kommentarer: