lördag 15 augusti 2009

jag är på G


03.30 var jag uppe och åt gröt

kunde jag somna om? nix

är jag tröttare än medel nu? jada

men är jag taggad ändå? jada

mår jag som en gud? mår magen bra så....


Jamen ungefär så. Nu hoppas jag på att Lisa ska dyka upp inom kort och därefter ska vi förbi malmen och hämta hennes utrustning som vi ska låna ut. Sen blir det snabba ryck till hallen för att förhoppningsvis ta emot ett inte allt för piggt ersboda som förmodligen steg upp för dagen i samma veva som jag åt gröt, om dom inte åkte upp igår och bodde på hotell dvs, hoppas nästan på det sistnämnda för deras skull :)


Annars är det så jävlaaaaaaaa ball att stiga upp 05.30, gissa en som kommer vara tröttare än medel medel ikväll efter jobbe? jomen det är nog jag vi pratar om!



1 kommentar:

Poca sa...

Lite drygt å stiga upp då om man int kan somna om... Snyggt du gjort det här, gillar färgerna skarpt!