onsdag 12 augusti 2009

you never know where life is gonna take you and you can't change it

Äntligen är jag tillbaka på plan igen efter en dunderförkyldning i drygt en veckas tid. Formen är väl sisådär dvs inget att hurra över, men jag skulle tippa på att det kommer när det väl är dags för krig. Alltså - cup på eddahallen mellan 8-18 på lördag/ finalspel mellan 10-14 på söndag, ses där!
På tal om något helt annat så mötte jag upp Jessica igår för att hämta en skjorta & jag är som kär på nytt! Typ det bästa köp ever.

Tagen från Jessicas blogg!

Nu, snart, när mamma är klar så ska jag och min familj - Simon, bege oss mot stan för att äta lunch samt titta på min laptop! Vet dock inte om det blir något köp, men det ska iallafall spanas & jag längtar mer än någonsin till att en ska bli min!

1 kommentar:

sandra sa...

hahaha nej riktiga jävla ungar :D